وبلاگ حیدر مهدیخانی

بیشتر مربوط میشه به مکعب روبیک

وبلاگ حیدر مهدیخانی

بیشتر مربوط میشه به مکعب روبیک

اینم از راهنمایی

سلام. شماره موبایل 6229 . . . 0936


من مهدیخانی هستم!!!


مشکلت رو اینجا بطور کامل توضیح میدم

قبل از هر چیز حتماً حتماً حتماً، نرم افزار Adobe Acrobat Reader 9 و نسخه های بالاتر از این رو باید روی کامپیوترت نصب کنی تا بتونی فایل آموزشی فردریک رو بخونی.

این نرم افزار رو میتونی به دو صورت تهیه کنی:
1. اگر اینترنت پرسرعت داری، دانلود کن.
2. اگر اینترنت پر سرعت نداری، باید از بیرون CD یا DVD برنامه رو تهیه کنی.

اگه مورد یک رو میخوای انجام بدی، از آدرس زیر دانلود کن:
حجم: 26.4 MB

Adobe Acrobat Reader 9


اما اگه مورد 2 رو میخوای انجام بدی، برنامه زیر رو تهیه کن که جامعتر و کاملتر از برنامه ای هست که برای دانلود گذاشتم.
Adobe Acrobat 9 Me Pro Full

ورژن برنامه باید 9 و یا بیشتر از 9 باشه. کمتر از 9 نباشه که احتمال اجرا نشدنش هست!

اون برنامه ای که برای دانلود گذاشتم فقط برای خوندن فایل های PDF هستش،
اما برنامه دوم هم برای خوندن و هم برای ساختن و هم برای ویرایش فایل های PDF هستش.

اون برنامه هایی که گفتم رو به یکی از دو روش ذکر شده تهیه کن و بعد روی کامپیوترت نصب کن.
حالا فایل آموزشی رو اجرا کن.


اینم از اون فایل آموزشی






اگه بازم سوالی داری، از قسمت نظرات این مطلب استفاده کن.


OK????????!!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدرضا جمعه 8 مهر 1390 ساعت 23:13

اگه میشه لطفا یکم سریعتر چون من صبح مدرسه دارم

محمدرضا جمعه 8 مهر 1390 ساعت 23:00

در ضمن شما حل روبیک هرمی حجمی رو بلدید

نخیر این دو روبیک رو بلد نیستم!

محمدرضا جمعه 8 مهر 1390 ساعت 22:58

سلام من همون پسر 1ساعت پیشم که در مرحله ی F2L گیر کرده بودم با توجه به تصویر فرمول رو انجام میدادم ولی درست نمیشد

در مورد مرحلهF2L در پست جدید توضیح دادم

سلام چهارشنبه 19 مرداد 1390 ساعت 23:49

سوالات بعدی رو اینجا بپرس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد