وبلاگ حیدر مهدیخانی

بیشتر مربوط میشه به مکعب روبیک

وبلاگ حیدر مهدیخانی

بیشتر مربوط میشه به مکعب روبیک

الوعده وفا - ویرایش دوم منتشر شد

بنام خدا 

 

آخرین بروزرسانی وبلاگ 1401/08/19


سلام


الوعده وفا! همونطور که قول داده بودم، ویرایش دوم رو تا آخر پاییز منتشر کردم


کتاب در دو نسخه فیلم دار و بدون فیلم منتشر شد

نسخه فیلم دار دارای دو فیلم آموزشی است!
نسخه بدون فیلم هم که اون فیلم ها رو نداره اما لینک دریافت فیلم ها رو در کتاب ذکر کردم! 

 

برای اجرای کتاب که با پسوند PDF می باشد، اول باید برنامه ی 

Foxit Reader رو نصب کنید که از لینک زیر قابل دانلود میباشد...   

 

دریافت نرم افزار Foxit Reader 5.4.3.0920

  

بعد از دانلود، حتماً و حتماً از لینک زیر برای نصب برنامه کمک بگیرید: 

گرفتن کمک برای نصب برنامه !!!

 


از طریق لینک های زیر کتاب رو دریافت کنین:  

دریافت آموزش حل روبیک - از ریشه تا دو ساقه(فیلم دار) 13.5MB

(برای دارندگان اینترنت پر سرعت) 

 


دریافت آموزش حل روبیک - از ریشه تا دو ساقه(بدون فیلم) 4.6MB

(برای دارندگان اینترنت کم سرعت) 

 

 

 این کتاب هدیه ی من به شما به مناسبت شب یلدای 1391

 

اصلاحیۀ 1 را از لینک زیر بخوانید 

 

اصلاحیۀ 2 را از لینک زیر بخوانید  

 

 

وبلاگ پیشنهادات، انتقادات، نظرات و اصلاحیه ها


نظرات 13 + ارسال نظر
محمد مهدی بانی چهارشنبه 20 فروردین 1399 ساعت 02:23

سلام .محمد مهدی ۹ساله هستم.واقعا بخاطر نوشتن کتاب روبیک ممنونم

سلام و وقت‌بخیر
بسیار ممنون و سپاسگزار از تشکرتون

حسین جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 14:44

حیدر جون خسته نباشی. راستش من روش لایه لایه رو خوب بلدم و داشتم روش f2l/pll/oll رو یاد میگرفتم.حدود 11تا فرمولو خوب یاد گرفته بودم . اومدم تو وبلاگت. تو یکی از نظرات گفتی . این روشی که من گذاشتم فقط واسه اشناییه وگرنه سرعت خاصی نداره و یه جوری گفتی انگار اگه یاد بگیرم از نظر سرعت فرقی با روش لایه لایه نداره. واسه همین بعد از خوندن اون کامنتت دیگه بیخیال شدم و ول کردم انگیزم واسه یادگیریش رفت.

saman دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 11:39

مثال:
حالتDd رو میخوایم اجرا کنیم ( میتونیم با set up حالت و ایجاد و فرمولو بزنیم اما صحبت من تو حل یعنی در جریان حل مکعب). مکعب گوشه ای درسته یعنی تو لایه پایین و صحیح قرار داره اما مکعب قطعه ایش رفته بین دو رنگ دیگه تو لای وسط قرار گرفته و باید آزاد بشه. چکار کنیم؟

saman دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 11:25

داداش دمت گرم عالیه. فقط راجع به روش جسیکا یه سوال: تو مرحله f2l بعضی از قطعه های لبه ای مورد نظر تو لایه دوم قرار میگیره و باید آزاد بشه که وقتم میگیره.میشه نحوه آزاد شدنشو بگی. ممنون میشم. (با فیلم باشه چه بهتر )

امیرحسین جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 01:31

خیلی عالی بود داداش
من نسخه ی سال 89 رو داشتم راستشو بخوای چون درگیر بودم یه نگاه سطحی انداخته بودم اما امشب اومدم یه سرچ زدم دیدم به به نسخه دومم دادی. دیگه کاملا شوکه شدم
خیلی دمت گرم

خیلی ممنون داداش


امیدوارم برا خوندن این نسخه دیگه درگیر نباشی هر چند که اگه درگیر هم شدی، چند سال دیگه نسخه سومش رو خواهی خوند

teresa سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 14:59 http://roga-20.blogfa.com

به من قول داده بودید که بازم بهم سر بزنید پس یادتون رفت؟؟؟؟؟

کی؟ کِی؟ کجا؟ چرا؟ کی گفته؟

امید پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 23:05

سلام من تونستم برسونمش به 1 دقیقه اما کمتر نمیشه،راهش چیه ؟دستم خوب میچرخه با روبیک ،روبیک هم روان هست،منظور از تجسم فضایی چیه؟یعنی باید جای مهره ها رو ندیده حدس بزنم؟راهش چیه؟؟؟

امید یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 19:54

بازم سلام
داداش این حالت هم جزء حالت 54 هست؟؟
واسه درست کردن بعلاوه زرد؟
http://upload.tehran98.com/img1/5jvezk6nzzhcwp8lv1km.png

سلام

آره
جزو حالت L شکل هستش، یعنی شکل 54

فرمول مربوط به اون حالت رو باید اجرا کنی:
f R U R' U' f' end

با اجرای فرمول بعلاوه زرد ساخته میشه

امید یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 15:52

دستت طلا...

دستم طلااااااااا؟؟؟؟!!

یعنی میگی معجزه بشه؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 08:02

تو فایل فیلم دار پوشه فیلم هم دارای فایل آموزشی هست!!!

سلام آقا رافائل، صفا آوردی!

تو هیچکدوم از فایل ها پوشه ی فیلم نیست

فیلم ها در صفحات 19 و 32 کتاب و در داخل فایل PDF قرار گرفتن
اما در نسخه ی بدون فیلم، در صفحات 19 و 32 فقط لینک فیلم ها قرار داده شده
اگه نسخه ی فیلم دار رو دانلود کنین متوجه میشین

موفق باشی

محمد چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 23:10

در یک کلام . . . عالـــــــــــــی

در دو کلام... متشکرررررررر

امیر چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 18:15

دادا دمت گرم خیلی صفا دادی

ممنون داداش

قابل شماهارو نداره

خانمطلا دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 22:20 http://liliana.blogsky.com

مربوط به چه مقطعی هستش؟
راستی خوشحال میشم به وبلاگ منم سربزنید و نظر بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد