وبلاگ حیدر مهدیخانی

بیشتر مربوط میشه به مکعب روبیک

وبلاگ حیدر مهدیخانی

بیشتر مربوط میشه به مکعب روبیک

ویرایش دوم در راه است

به نام خدا 

 

سلام دوستان عزیز 

 

 

ویرایش دوم کتاب آموزش حل روبیک تهیه شده و در مراحل بازبینی و اصلاح قرار داره که تا پایان پاییز منتشر میشه 

این کتاب جامعترین و کاملترین کتاب آموزشی حل روبیک به شمار میره 

 

کتاب از مقدمات شروع شده، با آموزش روش مبتدی ادامه یافته و پس از آموزش روش حرفه ای(جسیکا فردریک)، تموم میشه 

مطالب کتاب طوریست که مبتدی ترین افراد با خوندنش به راحتی بتونن روبیک رو حل کنن 

 

هستند افرادی که بنا به دلایلی تمرکز و حوصله لازمه برای فک کردن ندارن و به همین جهت از آموزش های موجود در اینترنت نمیتونن استفاده کرده و روبیک رو حل کنن...

 

در کتاب یاد شده، بسیار دقیق مراحل رو توضیح دادم و فک نکنم کسی با خوندن دقیق این کتاب باز نتونه روبیک رو حل کنه... 

 

این هم یک عکس از ظاهر مطالب کتاب تا به جامع بودن کتاب پی ببرید...

 

لطفا اگه قبل از انتشار رسمی کتاب پیشنهاد و نظری دارین در قسمت نظرات این پست قرار بدین تا بر روی آموزش اعمال بشه...

  

زمان دقیق انتشار کتاب معلوم نیست، اما مطمئناً دیرتر از آخر پاییز 1391 نخواهد بود!

اگر هم خواهان دریافت کتاب در ایمیلتون هستین، ایمیلتون رو در قسمت نظرات قرار بدین...

با تشکر از همگی... 

 

حیدر مهدیخانی 

 

کلمات کلیدی: 

آموزش روبیک آموزش مکعب روبیک حل روبیک حل مکعب روبیک مکعب 3×3×3 روبیک 3*3*3 روبیک 3*3*3 مکعب 3*3*3 F2L OLL PLL F2L, OLL, PLL جسیکا فردریک آموزش حل روبیک به روش حرفه ای آموزش حل روبیک به روش مبتدی LBL حیدر مهدیخانی Heydar Mahdikhani آموزشهای حل روبیک جامعترین آموزش حل روبیک کاملترین آموزش حل روبیک آموزش جامع و کامل حل روبیک آموزش جامع و کامل حل مکعب روبیک جامعترین و کاملترین آموزش حل مکعب روبیک 3*3*3 3×3×3 روش حرفه ای برای حل روبیک روش مبتدی برای حل مکعب روبیک

نظرات 13 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 18:32

نمیشه لینک دانلود رو اینجا بزارین

Hrt چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 16:28

سلام استاد
ویرایش جدید کتابتون را بصورت pdf می خواستم

سلام

فایل PDF به ایمیلتون ارسال شد

موفق باشی

داوود دارابی(دیوید73) چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 23:40

4 ساله هر بار میخوام برم سمت جمع اوری کلکسیون روبیک بجاش یه چیز دیگه میخرم بعدش پشیمون میشم مثلا این اخری خواستم کل مکعبارو از 2در2 تا به اخر بخرم که جاش سه نوع کنسول بازی خریدم

داوود دارابی(دیوید73) چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 23:36

داداش اگه ممکنه یه فروشگاه ارزون فروش معرفی کنین تا بتونم روبیک حرفه ای بگیرم من کل فرمولای فردریک رو با روبیک معمولی تمرین میکنم که نمیتونه چندان باعث پیشرفتم شه اگه خودتونم فروشگاه داشته باشید هم که فوق العادس از خودتون میخرم البته اگه کمی تخفیف باشه ممنون میشم حسرت روبیک درجه یک 4 ساله باهامه

reza جمعه 13 دی 1392 ساعت 10:20

سلام قارداش
الیا بیلسون کیتابی منیم ایمیلیمه دا یولا
الرون وار .
سلام داداش
اگه تونستی کتاب رو واسه منم ایمیل کن مر30

amir پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 11:16

سلام داداش...
داداش این کتابت رو هم برا ما ایمیل کن...
دستت درد نکنه

سلام قارداش(یعنی همون داداش)

حتما

امید چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 14:01

سلام
خسته نباشی من ویرایش اول رو دیدم خیلی خوب هست
ای کاش همه مثل تو بودن و فقط پیشرفت جوان ها مد نظرشون بود نه پول.

امید وارم موفق باشی همیشه و زیر سایه مرتضی علی...

هر وقت کتاب آماده شد ممنون میشم واسه من هم ایمیل کنی کتاب رو...

خوش باشی...

سلام

ممنون
خجالتم ندین تو رو خدا

همچنین شما موفق باشین

حتما میفرستم براتون

majid چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 11:18

سپاس یک نسخه هم برای من ایمیل کنید.

ممنون

حتما

هدی چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 22:12

با سلام
اگر مقدور است یک نسخه از کتابتون رو برام ارسال کنید
با تشکر

سلام

منتظر انتشار کتاب و خبر دریافتش در ایمیلتون باشین

smt شنبه 13 آبان 1391 ساعت 16:30

smt_f59@yahoo.com

هنگام انتشار کتاب حتما با ایمیل بهت خبر میدم

smt شنبه 13 آبان 1391 ساعت 16:29

سلام آقا دمت گرم

سلام

ممنوووووووون

اشنای غریبه چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 04:23

سلام و عرض ادب


1 - با یه صفحه ارا مشورت کن . مخصوصا انتشاراتی ها (از نوع کمک درسی)

2 - اگه تونستی به سایتا ناشرای کتاب سرگرمی و حتی فرهنگی و حتی علمی مراجعه کن و ببین اگه میخوان کتابت رو چاپ کنن . خیلی هم دلشون بخواد (که میخواد)

3 - اگه هیش کدوم نشد حتما به صورت جزوه رش بیار . منظورم اینه که فقط PDF نباشه .

4 - دوباره میگم سر صفحه ارایی و فونت و رنگ صفحه زمینه و فرمت کار و .. با یه حرفه ای (و با تجربه) تو اینترنت یا (هر جای دیگه) سعی کن اشنا شی و ازش کمک بگیری .

5 - حداقل چار نشر رو سر بزن . الان بهترین فرصته . یه نمونه ازت میخوان بعد کارشناسی میکنن . حالا اگه دوس داشتن میبرنت سر قرارداد !

6 -بین جزوه حکایت های تاثیر گذار که تا دلت بخواد تو کتابای دیگه ره استفاده کنن . باعث میشه خیلی بمباران اطلاعتی باعث نشه پس بزنن کتاب رو . حالا طنز هم بود یه پاراگراف کتاب بود . داستانک بود یا لطفیه یا شعر مهم نیست .

7 -بین فصلا حتمن تمرین بذار . یعنی از خواننده بخواه که حالا که فلان فرمول ها رو بالاتر بهش گفتی ، این تمرین رو انجام بده . به طور مثال شکل بذار و بگو این رو با کدوم میزنیم ؟ نمدونم چطور بهت منتقل کنم . بگذریم ...


6 - خسته نباشی رو یادم رفت بگم .


∞ - اگه یکم فکر کنی ما رو میشناسی . با این مقدمه امیدواریَم رو به اینکه کتاب از اون چیزی که میخوای بهتر دراد اعلام میکنم .


خداحافظ ...

به نام خدا


سلام.

1. نمیدونم ظاهر کتاب رو دیدی یا نه، اما در مورد صفحه آرایی، رنگ بندی، انتخاب فونت، اندازه فونت و ... خودم یه کارایی کردم تا خوندن کتاب دلچسب تر باشه... امیدوارم خوب از آب در اومده باشه

2. «خیلی هم دلشون بخواد». اینجاشو خوب اومدی
اما قصد اینکه کتاب رو از طریق یک ناشری پخش کنم رو ندارم و میخوام بصورت PDF تو سایتها پخش کنم. به این قضیه مادی هم نگاه نمیکنم...

3. این مورد رو با توجه به توضیحات مورد2 فک کنم باید بیخیال شم

4. این مورد رو هم که در مورد1 توضیح دادم. اما از اینکه تاکید کردی حتما یه بازبینی انجام میدم

5. ای بابا! گفتم که. کتاب رو بصورت PDF منتشر میکنم و مادی هم بهش نگاه نمیکنم. اونقدر گفتی وسوسه شدم

6. شبیه این موردی که گفتی رو در کتاب پیاده کردم.
در بالای تموم صفحات کتاب جملات زیبا و تأثیرگزار نوشتم تا علاوه بر اصل مطلب، چیزای دیگه ای رو هم یاد بگیره

7. در مورد تمرین حق با شماست؛ اما هدف من در این کتاب آشنایی افراد کاملا مبتدی و صفر کیلومتر با روبیک هستش. طوری که به راحتی متوجه منظور روش های حل روبیک به شیوه ی مبتدی و جسیکا فردریک بشه و چیزی در مورد اینها براش گنگ نباشه...
اما بازم سعی میکنم اگه بشه تمرین ها رو هم لحاظ کنم...

8(6). خیلی خیلی ممنون و متشکر. دست شما هم درد نکنه که اینهمه پیشنهاد نوشتین که یکی از یکی بهتر بود...

∞- من که هر چی فک کردم، این آشنای غریبه برام غریبه تر شد تا آشنا
به هر حال بازم ممنون از پیشنهادات خوبت

ftemeh ghanbari دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 23:23 http://fatemehghanbari.ir

موفق و موید باشید

ممنون، متشکر، سپاسگزارم!!!

همچنین شما موفق و مؤید باشین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد